رایگان شدن اینترنت برنامه شاد در استان خوزستان/پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه هوشمندساری مدارس خوزستان

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوزستان با اشاره به هوشمندسازی ۶ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان؛ گفت: استفاده از اینترنت در فضای شبکه شاد برای معلمان و دانش‌آموزان خوزستانی رایگان شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ علی صالح نساح ظهر امروز ۳ شهریور ماه ۹۹ در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان ضمن اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی برنامه های مجموعه  فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در خصوص هوشمند سازی مدارس خوزستان؛ خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه در راستای توسعه مدارس روستایی بالای ۲۰ خانوار و مدارس شهری زیر ۲۰ خانوار؛ زیرساخت اینترنتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ مدرسه شهری و ۳ هزار مدرسه روستایی تامین خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی از شبکه شاد استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به رایگان شدن هزینه اینترنت معلمان و دانش آموزان خوزستانی در استفاده از برنامه شاد؛ توضیح داد: علاوه بر رایگان شدن اینترنت شاد؛ برای هر مدرسه در سراسر استان بالغ بر ۳۶۰ گیگابایت ترافیک سالیانه اختصاص خواهد یافت تا معلمان بتوانند به راحتی از اینترنت برای تولید محتوای الکترونیکی استفاده کنند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوزستان در عین حال با اظهار اینکه هوشمندسازی مدارس استان به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قرار دارد؛ خاطرنشان کرد: افزایش ضریب نفوذ شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) با استفاده از ارائه اینترنت رایگان در بستر مدارس سراسر استان یکی از راهبردهای مجموعه اجرایی استان خوزستان است.

صالح نساج در پایان یادآور شد: معلمان و  دانش آموزان خوزستانی در صورت استفاده از شبکه شاد در هر بستر اینترنتی از جمله موبایل و یا اینترنت خانگی هزینه ای بابت اینترنت پرداخت نخواهند کرد.


منبع مطلب:آموزش و پرورش خوزستان



      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , چادر مسافرتی ارزان , لینک شما در اینجا