سند تحول بنیادین قانون اساسی آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: اجرای سند تحول بنیادین یکی از اولویت ها و وظایف مهم آموزش و پرورش است چرا که این سند به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش شناخته می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت  امروز دوشنبه ۳ شهریورماه ۹۹  در حاشیه آئین رونمایی از برنامه سالانه سند تحول بنیادین ناحیه ۴ اهواز، با اشاره به اینکه نقش مدیران مدارس در اجرای برنامه تحول نظام تعلیم وتربیت مهم وضروری است، خاطرنشان کرد: مدرسه به عنوان کانون تحول باید برمبنای ساحت های شش گانه، زیرنظام ها و مطابق با سند تحول بنیادین گام بردارد.

 
وی در ادامه با تبین اهمیت برنامه سالانه بر اساس سند تحول بنیادین، اظهار کرد: تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان های بلند نظام اسلامی بوده و برنامه ریزی مدیران براساس سند تحول  رسیدن به اهداف آموزش و پرورش را تسهیل می کنند.  

 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با بیان اینکه هدف طرح آجر به آجر گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی است؛ خاطرنشان کرد: در طرح آجر به آجر افراد خیر با هر سطحی از توان مالی می توانند در مدرسه سازی مشارکت کرده و در این امر مهم سهیم شوند. به بیانی دیگر این طرح به دنبال جمع آوری کمک های خرد مردم جهت امر مدرسه سازی است.

لینک منبع: آموزش و پرورش خوزستان



      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , چادر مسافرتی ارزان , لینک شما در اینجا