پیام مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع)

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در پیام کورش مودت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

    «تحقیقاً یکی از مهمترین امتیازات جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، این است که جامعه شیعه، برخوردار از خاطره عاشوراست». مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

محرمی دیگر از راه رسید و پارچه های سیاه و سبز مزین به نام مقدس اباعبدالله الحسین(ع) بزرگ ترین حماسه ایثار و مقاومت در تاریخ بشریت را یادآوری می کند. حماسه ای که والاترین قیام، پایمردی و ایستادگی در برابر  ظلم، ستم و بی عدالتی است.

عبرت و علم اندوزی از مکتب عاشورا یکی از بنیادی ترین ابعاد و اهداف حادثه عاشوراست. جوانان و نوجوانان این سرزمین باید ضمن درک فلسفه واقعه عاشورا، از عدالت خواهی، آزادگی، عزت طلبی و ظلم ستیزی امام حسین(ع) درس بگیرند و  پاسداری از دین اسلام و ارزش های اسلامی را چراغ راه آینده خویش قرار دهند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) را به همه عاشقان آن حضرت به خصوص فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و  مردم شهید پرور استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.  امید آنکه  عزاداری همه سروران ارجمند در ماه خون و مصیبت و شهادت مورد قبول درگاه خداوند سبحان واقع شود. التماس دعا

کورش مودت

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

منبع: آموزش و پرورش خوزستان



      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , چادر مسافرتی ارزان , لینک شما در اینجا