افتتاح دبستان ده کلاسه مسکن مهر در بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت دبستان ده کلاسه مسکن مهر در بندر امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ با اعلام این خبر گفت: مدرسه مسکن مهر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) احداث شده است.

وی افزود:  این مدرسه از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ساخته شده است و برای بهره برداری در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مودت گفت: آیین افتتاح مدرسه مسکن مهر روز گذشته با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و  تجهیز مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: دبستان ده کلاسه مهر از ابتدای سال تحصیلی آینده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای دانش آموزان دختر و پسر فعال خواهد بود.

گفتنی است؛ بندر امام خمینی (ره) دارای ۱۳۰ مدرسه و ۲۰ هزار و ۹۸۵ دانش آموز است.

منبع : آموزش و پرورش خوزستان



      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , چادر مسافرتی ارزان , لینک شما در اینجا